merci for being you

haha. satt & tittade på thats 70's show och så kommer den där rutan upp med nästa program... och snacka om att jag blev chockad! just nu går dawson's creek på 3an..
alltså, det programmet är ju sjukt gammalt eller i alla fall 9 år gammalt.

anyway, vi ska tydligen äta hamburgare & pomefrites idag.. jag vill ha variatioon ._____.
trött på att äta samma saker varje vecka.. men ja, om jag inte säger vad jag vill äta istället så lär det väl inte hända någonting. det var just den tanken som slog mig när jag åkte från stan idag;
när man flyttar hemifrån måste man komma på vad man vill äta..
auwh. tur att det är ett tag kvar i alla fall..

PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh, pommes är ju bara så gott:) Kram

2007-10-09 @ 19:49:48
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: Hannes

Ja, helt värdelöst påhitt att man ska komma på vad man vill äta själv!

Kelda.se!

2007-10-10 @ 01:05:46
Postat av: lisa

hannes: naw , visst är det? jag tror vi får leva på keldas tomatsoppa resten av våra liv!

2007-10-10 @ 09:36:49
URL: http://gogopop.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0