låt oss bli dom som försvann

sjuklingar har jag & älsklingen varit i helgen. vi har sett på lords of dogtown - skitbra film SE DEN! -, spelat supernintendo, fotat,sett på idol + ätit chips och sovit.. men det lätt bästa med helgen var att jag gjorde någonting jag aldrig trodde jag skulle våga... JAG GUNGADE!! på deras gunga utöver vallen!

nu sitter jag här & dricker varm choklad, men som är mer jummen nu, och ska snart in i mitt bombnedslag till rum & plugga samhäll.. men jag skiter faktiskt i hur sverige styrs, ursäkta..

hoppas ni haft det bra! :*

ps. jag hämtade ut mina kläder från H&M i fredags också. dock så hade någon smart person felpacketerat min klänning & en utav två BH:s.. så jag måste skicka tillbaka + att tröjan hade jäävligt smala armar.. men annars vart det bra!
image127

jag ska ta mig i kragen någon dag & göra ny design på bloggen - jag lovar - men jag behöver hjälp? anyone - besides me? känns jobbigt med allt. känns jobbigt att jag har samhäll tills imon. känns jobbigt att jag inte läst ut någon av böckerna. fuck off and die :(

jag längtar tills jag bara får vara med dig, dygnet runt, twentyfourseven. jag älskar dig <3


Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0