jag blev visst utmanad ;O

reglerna är:
1. länka till den som utmanat dig.
2. berätta 7 sanningar om dig själv.
3. utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. lämna ett meddelande till dem du utmanat i deras blogg eller maila.

jag har blivit utmanad av natalia

jag...
... biter tyvärr på naglarna - men försöker att sluta för det är ju så vidrigt äckligt. >_<
... är en oerhört dålig förlorare när det gäller spel/tävlingar
... har ansträngningsastma
... kan inte sova i en obäddad/smutsig säng [smutsig = smulor överallt]
... var allergisk mot jordgubbar när jag var liten
... samlar på sköldpaddor [alltså, inte riktiga - utan i plast, keramik.. you name it!] & är uppe i 3 st!!
... tittar alldeles för mycket på teve.

jag utmanar de som känner sig manade :)
[ni får gärna skriva en kommentar på detta inlägget om ni har gjort utmaningen]

Kommentarer
Postat av: Natalia

roligt att du gjort utmaningen! :D Jag bet förut på naglarna jag med, men inte nu längre... Mamma hotade mig med mina leksaker när jag va liten hahaah :P

2007-10-31 @ 11:47:12
URL: http://chocolait.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0