fleur de lis

image136& på det nya albumet är berlin min favorit. hela soundet, texten & just vad den handlar om är väl att den gör den så bra. lite halvt trallvänlig & orden sätter sig direkt. direkt in i hjärtat på något vis. jag ångrar att jag hållit detta i hemlighet i så så många år. förlåt.

jag känner mig hyfsat mycket bättre idag, dock var det lite dumt av mig att ha tunika & tights när jag börjar bli frisk igen. men what the heck, det var ju SOL idag.

sitter framför den bra datorn nu, hah, och jag redigerade bilden här brevid nyss. och så ringde min syster & undrade om jag ville gå på teater - men jag måste verkligen läsa ut min bok idag för den ska vara klar imon. så jag vart tvungen att tacka nej.

det luktar gott - för mamma håller på med maten och lillasyster dukar. tydligen blir det oxpyttipanna..
bänkar mig framför teven klockan åtta för
roomservice och lite senare så är det
fråga olle & myggan. :*

höst på min planet

Kommentarer
Postat av: anna

haha, det där med favoriterna.. inte trodde du att jag menade band eller nåt va? haha, var flera som tolkade det då. nja, jag menade helt enkelt folk i skolan och så :D. ja, hur går det med din bok då? marlis var ju så knepig och trodde att de flesta i klassen hade läst ut boken (MEN ICKE DÅ)! jag har typ läst en fjärdedel av robinson crusoe! :D

2007-10-18 @ 09:16:47
URL: http://hippodrom.blogg.se
Postat av: Rebecka

Jag satt med det först i tre veckor, sedan hittade jag typ ett ställe på.. eh, vad heter det? Saken brevid stilmallen iaf - haha - så typ skrev jag lite bara :D

2007-10-18 @ 17:03:49
URL: http://rvj.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0