ensammast i sverige

idag har det hänt massor. började dagen med att försöka få upp älsklingen halv elva, utan resultat. gick upp & gjorde frukost och han kom upp en halvtimme senare. vi gjorde oss i ordning & drog in till botaniska trädgården. där gick vi runt & fotade lite och innan vi gick ut träffade vi en jättesöt katt! på botaniska besökte vi också sköldpaddorna, SÅKLART <3, men vi kunde inte stanna så länge p.g.a huvudvärk & hungriga magar.

vi satte oss på ettan mot järntorget för att sedan byta till trean, vi hade nämligen tänkt äta på avenyns burger king. men så långt hann vi inte för det låg ju en burger king mitt framför näsan på oss!
när vi käkat upp våran mat gick vi ut mot bushållplatsen för att ta 60bussen mot redbergsplatsen.. vi missar den precis & tänker att vi ska göra en snabbvisit inne på expert.
& när vi är påväg in i affären hör vi någon ropa: - HANNES!
både jag & älsklingen vänder oss om och möts av hannes kusin emma!
vi ställde oss & pratade en stund & missade yttligare en buss.
efter ett tag så började vi gå över vägen och hon gick åt sitt & vi gick äntligen på bussen. :)

väl hemma hos hannes faster så satte vi oss framför tv:n och åt lite godis (ih, maggan har alltid godis hemma >_< lite dåligt eftersom både jag & hannes försöker sluta äta godis..)
efter drygt en timme kommer hon hem & vi sitter och tittar lite på tv, hannes lägger sig i badet och jag beslutar mig för att jag kanske ska åka hem runt sju-snåret.

& nu är jag hemma, redo att snart lägga mig och sova.
I wonder what we're up to tomorrow..

NATTI :*
ps. bilder kommer i sinom tid! [det var bara hannes som hade kamera med sig, min var på laddning] .ds

Kommentarer
Postat av: Natalia

haahahah, hon hotade att ta mina leksaker om jag inte slutade bita på naglarna när jag va liten hahaahah, har inte bitit på år och dar! :P

2007-10-31 @ 12:11:31
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Julia

Haha! Låter som en händelserik dag det där:) Kram

2007-10-31 @ 14:28:03
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: Natalia

jaa hahaah, de kanske hon borde ha gjort :P tack så mycket, ska hälsa henne det!! Åååhh tackar :D hihi. Kram!

2007-10-31 @ 17:31:36
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Natalia

tack så mycket! :d va lite osäker, men nu ska jag ha den designen :D

2007-11-01 @ 11:53:23
URL: http://chocolait.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0