candide eller optimismen

jag har ingen inspiration längre..
allt jag gör är bara att sitta och dega >___<
behöver göra något, vad som helst!

som till exempel igår; hade bara textkommunikation,
åkte hem och satte mig vid datorn..
visserligen förde jag över mina bilder från kameran
och formaterade minneskortet..
men det var väl det enda?

nu har jag engelskaläxa och expo-uppgiften som jag måste göra..
båda sakerna ska vara klara imorgon >___<
and to make it all even worse: läsa bok på både engelska & svenska...
                              

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hittills gör vi bajsuppgifter om vad det är "för sorts" bilder.. Det är bra att veta självklart! Men våran lärare gör sjukt dåliga och tråkiga uppgifter, men snart skall vi nog få fota och vara i mörkerrummet! :D

2007-10-03 @ 16:20:30
URL: http://rvj.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0