vissa dagar är man ett med alla människorna i parken

ja.. nu sitter jag då här igen.. ensam. ehe. men jag ska börja mitt skrivande på detta hemska svenskaarbete, som ska vara klart torsdagen efter lovet.
för att göra min arbetsstund lite bättre lägger jag in lite skivor.. såsom: kent (tillbaka till samtiden), lars winnerbäck (med solen i ögonen, kom, söndermarken & daugava).. i kort sett mina senaste skivköp!
förutom att jag saknar hannes vid min sida så är jag sjukt törstig.. >__<

tidigare idag:
så åkte jag & darling in till stan, väldans mycket för tidigt visade det sig.. så vi spatserade & slösade tiden väldigt bra tycker jag.. hannes klippte sig nämligen idag & det blev jättefint :)
& när jag kom hem så gick jag ut med min bror på promenix till OKQ8 för att hämta ut mitt paket från H&M. dock ska jag skicka tillbaka allt utom en bh.

jaja. nu måste jag plugga.. :*:*:*

Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0