vi ska åt samma håll

jahapp. ännu en vecka har gått och här sitter jag och tråkar i fotosalen. lagt över bilderna nu, men vet inte riktigt vad jag ska göra med dem. får se när john dyker upp. :P

sen i eftermiddag bär det, för första gången på typ en månad, av till uddevalla. vi ska ha scrubs-marathon hela helgen och dricka cider. <3

reportagebilderna
: modern dans/showdans - tack till jennie som ställde upp som modell (ja, hon dansar på riktigt)


med-, mot- och sidljus
: här vill jag också tacka bästaste siggi för att hon modellade åt mig <33 ni måste bara älska spidermanposen på första bilden. :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhå Lisa måste du ta så underbart fina bilder :) När jag gifter mig vill du vara min fotograf då?

2007-11-30 @ 09:44:25
URL: http://hananabanana.blogg.se
Postat av: anna

snigga bilder! och scrubsmaraton, fuskigt. måste nästan önska mig några säsonger med dem i julklapp!

2007-12-01 @ 20:14:35
URL: http://hippodrom.blogg.se
Postat av: Anonym

Pappas :) hon är så söt (L)

2007-12-02 @ 15:58:20
Postat av: Siggi

fy fan vad jag är sexig .

2007-12-02 @ 19:23:40

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0