no one like yo-ou

alla helgons afton idag. vaknade ganska så tidigt idag, dock med väldans värk i nacken. vi startade dagen med att spela guitar hero eller, frets on fire som det heter på datorn.. [fast vi har allt en riktig guitar hero-gitarr!]. åt frukost gjorde vi väl också.
sedan gick vi en promenad till kyrkogården för att tända ett ljus på hannes farfars grav. jag har aldrig gjort det innan, eller i alla fall inte för någon egen släkting. inte heller har jag gått på en begravning.
vi fotade lite i skogen på vägen till kyrkogården - bilder kommer troligtvis.

image142jag har varit lite slö med att fota på senaste, men det kommer väl snart. jag har ju trots allt bilder liggandes i kameran som väntar på att flyttas över till datorn.

[med brist på bilder så har jag snattat en bild från google på en pumpa]

idag på kvällen har vi spelat GULDBINGO, vi vann ingenting.. tror vi i alla fall - vi ska dubbelchecka på internet. den dära resan till london&tokyo skulle inte suttit helt fel...

jag har pluggat matte idag, påbörjade mitt svenskaarbete [för andra gången] i torsdags och håller på att läsa ut bridget jones's diary. jag kom på att jag faktiskt inte behövde plugga så oerhört mycket på lovet. dock hoppas jag på att man får ha med sig boken när vi skriver recensionen på lektionstid, för jag tror att hon sa det innan vi fick höstlov. jag har ju trots allt väldigt dåligt minne. :(

nu ska jag se vad vi ska hitta på innan vi ska sova, jag tog ju faktiskt med spiderman 3 hit upp & vi måste ju se den innan jag åker hem.. och det gör jag ju imorgon. :(:(
apropå film & så såg vi faktiskt rammstein - live aus berlin [allting förutom sista låten, för då hängde sig dvdspelaren typ] och vi blev rikligt sugna på en bra "hårdrocks"konsert.
så nu längtar vi otroligt mycket till manson kommer hit!

puss :*

Kommentarer
Postat av: Natalia

svar: ja hoppas jag passar i dem faktiskt, har aldrig provat på senapsgul, men tack för ditt råd

jaa usch spindlar o höjder är inte kul.. Jag bor i en villa och tror du inte vi får dem äckligaste spindlarna på sommaren och vem tror du det är som alltid får syn på dem? Joo stackars jag!! :(

2007-11-04 @ 11:00:01
URL: http://chocolait.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0