jadu jihde!

näe usch vad tråkig jag är som inte ens kan komma på några bra rubriker nu förtiden. detta citatet är taget från amanda i idol, bara så ni vet källan liksom. he..

jag mår lite bättre idag, men jag är nog hemma imorgon ändå. & jag börjar bli orolig ifall min retur till H&M har kommit fram för det känns som det var en evighet sedan jag returnerade. för jag har nämligen skickat med mitt kontonummer, så de ska föra över pengarna med en gång. det kanske är där jag gjorde fel.. ah hjälp mig snälla. >_<

nu hade jag tänkt sätta mig ner med lite skolarbete:
? arbete om en fotograf
? mitt f*cking svenskaarbete som jag hatar

men först springa på toa innan jag kissar ner mig..

ps. jag fotade lite idag. YEY.

Kommentarer
Postat av: Natalia

skönt att du mår lite bättre! Ne usch de så jobbigt att retunera saker, man är alltid osäker tills man vet att det kommit fram.

2007-11-14 @ 09:16:05
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Natalia

ååhh va jobbigt, jag har en grej jag måste retunera faktiskt och är helt skräckslagen inför det :P hahaahah men ska be han som jobbar i butiken att jag hjälpa mig :D

2007-11-14 @ 17:05:09
URL: http://chocolait.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0