it just keeps getting better

eller. ja lite i taget i alla fall. ska inte dra några förhastade slutsatser här inte.
som sagt var jag hos doktorn förut och jag fick antibiotika, små "fina" kapslar med vita kulor i.. ska ta två st/två gånger om dagen i samband med måltid.

imorgon är vi "lediga" från skolan för att treorna ska nationellt prov i typ engelska eller någonting sådant. bra för mig så slipper jag anmäla frånvaro.

& KANSKE, om jag mår som jag gör nu & ännu BÄTTRE så kommer jag antagligen på matten på onsdag. kanske kan flirta till mig lite tid i mörkerrummet också så jag kan framkalla mina studiobilder? (a)

jaja. jag ska inte hoppas på för mycket. jag har blivit så tråkig nu på senaste veckorna. har inte fotat på jättelänge och jag ska skärpa mig jag lovar.

funderar på om jag ska dra mig ner till mitt rum och se på hannah med h, som förövrigt är baserad på boken under namnet "ett annat sätt att vara ung". jag har också haft samma frisyr som "hannah" har. dock har jag ingen bild på när jag hade den eller någon bra bild på henne i den. minns hur svårt det var att hitta den bästa bilden så att frisören kunde fatta vilken frisyr jag ville ha. :)

idag har vi också badat min systers katt akuma. det gick förvånansvärt bra! nu luktar han gott (:

Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0