förändringar

nu snart ska det bannemej ske förändringar. jag ska klippa mig inom snar framtid och då blir jag en luggmänniska, believe it or not. har hittat en oerhört snygg frisyr och måste bara hitta en bild som visar den från sin bästa sida och skriva ut den. och tydligen har the tube bytt namn, till något jag inte minns. varför vet jag inte - kanske har med att de flyttade?

i alla fall är jag såpass frisk att jag har varit i skolan en dag och just nu sitter jag på en superdupertråkig textlektion. jag har också förberett mig inför vintern. mamma gick äntligen med på att köpa den jackan jag velat ha jättelänge och även ett par vinterdojjor eftersom jag inte har några. nu ska jag inte frysa i vinter i alla fall. har också mina blå/vita fina vantar, som jag hittade i en låda förra vintern, och använder min mammas fina och varma blåa halsduk.
(jag valde att ha både jackan och dojjorna svarta)

nu är jag sjukt hungrig och jag vet inte vad som väntar på mig i bamba, trots att jag tittade på matsedeln igår innan jag åkte hem. guldfiskminne delux.

puss ;*

Kommentarer
Postat av: Natalia

hihi ja gör det! :D

jaa de blir så ibland, men du får helt enkelt göra ditt bästa. Inte ditt fel att du blir sjuk, eller hur?!

Kram!

2007-11-20 @ 19:12:59
URL: http://chocolait.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0