mitt indiehjärta slår & slår & slår

en liten uppdatering på julklappslistan kanske inte vore så dumt? är hemma hos min älskling nu. och när jag kom dit runt halv tolv så hade vi paketöppning direkt. fast inte runt granen utan runt bordet.
jag fick då:
  • desperate houswivesbox, säsong 1(av hannes)
  • harry potter & dödsrelikerna (av hannes & min äldsta syster, men "hennes" ska bytas)
  • en ask chokladhjärtan (hannes faster & farmor)
  • yttligare ett presentkort på H&M värde 250:- (av hannes faster & farmor)
  • någon bodylotion sak från bodyshop, som man ska ha efter badet (av hannes mamma)
ypperligt nöjd är jag. puss på er alla. bilder kommer inom några dagar, är som sagt i uddevalla fram tills efter nyår.. och jag har ingen kamerasladd ^__^

dagens citat:
"skjut mig, jag går dit ändå!"
ur blood diamond, en förövrigt bra film.. men för mycket våld för min smak.. >__<

Kommentarer
Postat av: Åsa

Söt blogg! :)

2007-12-29 @ 22:07:47
URL: http://asanordin.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0