i wanna rock!

ja det vill jag göra. jag vill rocka & vara riktigt jävla duktig på någonting. jag tänkte lite idag på hur mycket jag har slösat bort.
jag gav upp mitt gitarrspelande på grund utav kostnaden, jag gav upp min "handbollskarriär" av samma orsak. nu menar jag inte att om jag hade fortsatt så hade jag varit riktigt grym, men jag hade liksom haft något att göra på dagarna.
nu känner jag mig bara så himlans tråkig. jag för inte ens över mina bilder som jag tar med kameran, av vilken anledning vet jag inte.. HELT SJUKT bara.
jag vill lura mig själv och säga att det beror på att jag inte har tid, men det har jag ju.. egentligen.

jaja! från och med nu ska jag ladda upp bilder, speciellt nu när jag klippt mig & färgat håret rött.. bilder kommer snarast.

jag måste göra mitt arbete om olaf heine, mannen på bilderna i inlägget nedan. jag har ångest över det.
sedan måste jag fota bilder i gyllene snittet, men har absolut inga idéer.. ni är välkomna att dela med er om ni har några.

puss <3

(JAG ÄLSKAR HANNES)

Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0