du vet att jag har saknat dig morphene

åh. vilken jobbigt jobbig dag idag. väckte mig själv klockan 7 imorse.. försökte plugga lite engelska, eftersom vi har prov imorgon. vilket inte gick så bra. åkte till skolan kvart över 9, hittade ingen john (letade inte så mycket iofs, men ändå), gick till skåpet och tog med fotokompendiet hem.. för det har vi prov i på torsdag, foto alltså. när jag åkte hem däremot så tog jag 99an istället för att vänta en tjugo minuter på 50bussen, fast jag vet egentligen inte vilket som är bäst. tror ni inte chauffören åker förbi min hållplats TROTS att jag har plingat? jodå. så jag fick mig en promenad också.

mitt nygamla favoritband är cirkus miramar.. så troligtvis kommer skivor med dom stå högst upp på min önskelista till min födelsedag, som det bara är 28 dagar kvar till. (:

MARILYN MANSON IDAG <333, först hem till arre för att fika eller något. ^__^
fika med anna någonstans på onsdag (där det är billigt?), äntligen!!
te med sigge på torsdag <3
7 dagar till jul, en vecka. OMG. var är julstämningen?
4 dagar till skolavslutning, kul att våra skyltningar får sitta uppe en vecka. (:P)

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! Har jag berättat att jag känner till en i bandet som dessutom är sverigebäst på photoshop? Haha, antagligen:P kRAM

2007-12-17 @ 15:36:42
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: Siggi

Julstämning någon ? :/

2007-12-18 @ 10:26:06
URL: http://ganskaogenialisk.blogg.se
Postat av: anna

takkk :D. på h&m i kompassen, enda som fanns kvar! lucky me! jag var inne på flera body shop men det jag skulle köpa var slut konstigt nog, så jag får nog hitta något annat där inne. jasså du hann? haha, tur det :D. får fika mer någon gång, när jag har mer pengar och när vi har mer tid! ja, jag undrar också vart den där julstämningen tagit vägen. eller njae, jag undrar mest var SNÖN är! fy på den! :*

2007-12-20 @ 00:32:25
URL: http://hippodrom.blogg.se
Postat av: Fridah

I love Miramar!

2008-01-05 @ 12:15:54
URL: http://indiepopochskit.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0