tjeckien, slovakien & tillbaks

image47


sommar, äntligen?
solen & värmen har kommit men även myggen ><
idag har jag fått några nasty myggbett.. tror jag är lite allergisk mot myggbett.
faktiskt.. ett myggbett svullnade upp förut och blev ungefär lika stort och runt som en 5krona :<
men jag kliade inte(!!) så nu är det mindre än 1cm typ :D

mina myggbett;
3st på vänster ben [ett på smalbenet, ett på vaden och ett i knävecket]
jag upptäckte även att jag fick ett myrbett på vänster smalben
4st på höger ben [två på smalbenet, ett bakom knölen på foten och ett i knävecket]
1 på vänster hand [på ringfingret]
1 på höger fot [rakt på]
och slutligen ett i pannan, höger sida där jag har luggen som tur är :D
summan; 11 stycken på 3 dagar
idag har jag gjort följande:
lekt med hannes & magnus lunastix
hoppat studsmatta
doppat fötterna i bäveån
spelat minigolf
ätit wok med chorizo & ris
varit på frithiofs musik & letat gitarr åt magnus
handlat apelsinjuice, 4l cola och 2l fanta
för er som inte vet;
jag & hannes bor ensamma i hans hus
& därför måste vi handla själva :D
vad vuxna och duktiga vi är :)
LiSa HaNNeS

Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0