I don't like the drugs but the drugs like me

jag är väl lite beroende av att ha nya saker tror jag :)
fast vem är inte det?

idag har jag beställt kläder från ellos & josefssons:


vit t-shirt m slips från josefssons: 149,-
linnen i 2-pack från ellos: 149,-
leggings från ellos: 59:50,-
skjorta svart & vit m. slips från ellos: 199,-/st
adidas träningssko från ellos: 499,-
träningsbyxa från ellos: 249,-


jag har spanat in mig på en ny klocka från ur & penn: 249:- [ord. pris 298:-]
äntligen kommer tillgodokvittot till användning! [199:-]
I DID BUY IT! and I just love it :D

samma modell som på bilden, fast vit!


been doing some serious shopping the last days!
i veckan har jag köpt:
1 linne, grå/svart randigt från JC: 129,-
2 par örhängen, tärningar svart/vit från JC: 29:50,-
1 par byxor, svarta cheap monday från weekday: 400,- [300,- presentkort]
1 par skor, svart/vita mönster cheap monday från åhléns: 250,- [100,- presentkort]
1 objektiv, canon ef 50/1,8 ll från japan photo: 1198,-
[skrev om det i inlägget näst under detta]

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har kitty klocka xD

2007-08-19 @ 01:02:00
URL: http://hananabanana.blogg.se
Postat av: anna

OJ! vad mycket du har köpt! jag förstår dig. absolut om objektivet. och vad fina stumpbyxor :D.
äsch, det är lugnt! men jag trodde ju att jag skulle gå helt säkert men sen skickade anna ett sms och sa att hon inte orkade och det gjorde ingen annan heller. men det gjorde inte så mycket, de är inte precis mitt favoritband men ändå. gratis-spelning ju! haha, jaja vi hörs :D. söt klocka också!

2007-08-19 @ 13:49:21
URL: http://hippodrom.blogg.se
Postat av: anna

jo, alltså timbuktu var kul! är ju inte precis största fanet men publiken och allt var så kul så det var inget tråkigt med den. gick du inte någon dag på kalaset då?

2007-08-19 @ 14:07:02
URL: http://hippodrom.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0