give me a new closet

åh. jag satt och tittade genom hela h&m-katalogen igår.. hittade väldigt många saker som jag skulle vilja ha. var inne på hm.com och la allting i shoppingbagen.. det skulle gå på över 1700kr ^^;;
tog bort lite onödigt stuff och kom ner i 770kr. så här är det jag funderar på att beställa.
[just nu är jag bara osäker på storlekar och sånt plus att jag inte är hemma i göteborg,
så det blir lite svårt att hämta ut paketet när det kommer]




1. röd tröja med dödskalle på, 98:-
2. cardigan med stora knappar, 198:-
3. hotpants m. hello kitty 3-pack, 98:-
4. klänning, SVART, 149:-
[har bara med den gråa för att ni ska se hur den ser ut där fram]
5. bandeau bh, 98:-
6. push-up bh, 129:-

is it really worth the money?
jag menar; jag har ju inte handlat upp min lön än :D

anledningen till att det skulle vart så bråttom med att handla är för att man får detta utan extra kostnad
annars kostar det 198:-
puss:*

Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0