and although my hands are shaking, I lie perfectly still

tre riktiga dagar i skolan. mest värdelösa? onsdagar.
bara för att jag har en lektion .________. matte b mitt på dagen: 11.40-13.00
fast på vårterminen blir det annorlunda, kanske redan nästa period, vem vet?

men igår däremot var en bra dag! kanske inte under skoltiden, men efter!
jag åkte hem direkt efter skolan & fick reda på att mamma & pappa behövde låna pengar av mig.
så då skulle jag pröva att föra över pengar med min rätt så nya internetbank,
men eftersom jag inte fyllt arton ännu så har jag ingen tillgång till egen dosa,
därav kan jag bara föra över pengar mellan egna konton. >.<
så jag fick ta mig en sväng till banken på torget & föra över där..
& till min förvåning var det inte så himlans svårt!
bara man hittade rätt grej att fylla i så var det enkelt. :)

[var tvungen att ringa mamma och be om hjälp, men shhhh! ;)]

påvägen hem ringde jag hannes och frågade vilken tid timo räisänen skulle spela,
det var vid klockan sju & vi bestämde oss för att träffas utanför bengans vid tjugo i sju.
jag tog bussen & hoppade av på järnvågen och gick till järntorget,
där jag ringde hannes och frågade var de var.
jag bad dem ta en spårvagn till järntorget och sen skulle vi ta en till stigbergstorget.
de kom och vi missade precis 3an, jag glömde av att den gick förbi där. ^^
när vi kom dit var det kö!! som inte var väntat av någon av oss.
vi ställde oss i kön & vid 19.10 släppte de in, tror jag?
superb spelning, med tanke på att jag inte lyssnar så mycket på just timo... :)
efter spelningen så var det signering & det fanns inget kösystem överhuvudtaget!!
vi blev lite galna och stressade,
eftersom hannes, magnus, sofia & niclas skulle med tåget mot uddevalla så ville vi komma fram fort!
vi kom ju fram efter mycket om & men.. sofia & magnus fick köpt sina skivor och dem signerade,
magnus fick även tag i den röda tröjan som han ville ha. (:
jag & hannes fick våra iPods signerade, fast jag på mitt iPodskydd och hannes direkt på.

[bild på det kommer upp senare - glömde dock kameran hemma igår >__< så inga konsertbilder]
image64
http://blogg.expressen.se/timo/
PEACE OUT <3

Kommentarer
Postat av: anna

låter trevligt! gratis spelningar är absolut det bästa. senast jag var på flygplatsen så jag timo där. lite kul, heh! hördu, är du fortfarande förtjust i sjöhästar? isånafall har jag funnit en lämplig present :D.

2007-09-01 @ 15:34:47
URL: http://hippodrom.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0